Sziasztok! Csipesz vagyok, kb 2 hónapos terrier keverék leányka.Én is az emberi gonoszság áldozata lettem, de most jó helyem van. Az ideiglenes befogadómnak van már kutyája, így arra gondoltam, hogy én pedig keresek magamnak egy sajátot. Oltási programom megkezdődött, chipem van. Ivartalanítási kötelezettséggel vagyok elvihető, nem tudom mit jelent, de biztosan jó móka. Arra kérlek, hogy csak akkor fogadj engem örökbe, ha életem végéig fogsz rólam gondoskodni. A cipőket és a szőnyeget garantáltan megrágom. Mivel kicsi vagyok, még nem kaphatok mobil ,addig is kérlek, itt érdeklődj: +3630 4608735; zsuzsi@foxterriersos.hu

2012. január 5., csütörtök

2012. január 5.

Íme friss és immáron gazdis Csipesz képek és persze tesója Káosz sem maradhat le. Sok boldogságot drága Csipesz, nagyon jó fej tesód van ám!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése